Platja d'Aro. Festa Major de Platja d'Aro 2020

Platja d’Aro celebra del 12 al 16 d’agost la seva Festa Major 2020 (web · pdf), amb una vintena d’activitats adaptades a les circumstàncies actuals: totes són gratuïtes, a l’aire lliure i tenen l’aforament limitat o bé cal recollir l’entrada prèviament. L’agenda d’actes ofereix una proposta que té la voluntat d’esdevenir atractiva per a tots els públics i totes les edats, on la música i l’animació infantil i familiar són les grans protagonistes de la programació dissenyada per l’Ajuntament de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró.

Les activitats infantils i les sardanes a la Plaça Major tenen l’aforament limitat, però no requereixen d’entrada; en canvi les actuacions musicals a la Plaça del Mil·lenari o a la zona de la Masia Bas (amb una capacitat de 500 persones i seients respectant la distància de seguretat) cal retirar prèviament l'entrada: de dilluns a divendres (9-21 h) o els caps de setmana (11-13 h i 18-21 h) al Palau d’Esports i Congressos de Platja d’Aro; i de dimarts a divendres -de l'11 al 16 d'agost- (18-21 h) o el cap de setmana 15 i 16 d’agost (11-13 h i 18-21 h) al Castell de Benedormiens de Castell d’Aro.

En l’àmbit musical a la zona de la Masia Bas hi actuaran Som Reggae i DJ Evelyn en el marc de la Nit Jove; l’Orquestra Maribel amb les seves originals versions; Please -banda de tribut a U2-; Los 80 Principals per repassar les millors cançons rock de tots els temps; l’original proposta de La Dinamo -els músics toquen sobre bicicletes- i els populars Doctor Prats (ENTRADES ESGOTADES) -triomfadors dels darrers mesos amb la cançó Tot Anirà Bé- i doble sessió del concert de l’Orquestra Els Montgrins. També s’han programat sardanes per escoltar a la Plaça Major amb La Principal de Cassà i havaneres amb cremat popular a la Plaça del Mil·lenari amb Son de l’Havana.

En relació a les propostes d’animació infantil i familiar els Jardins de la Masia Bas són escenari de l’espectacle Això és màgia! del Màgic Raül - inscripció prèvia a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. i la Plaça Major acull la resta d’espectacles: Safari amb la Cia. La Baldufa, El llop ferotge amb la Cia. Príncep Totilau, Balloon Show amb Soy La Fiesta i els jocs gegants en petit format de la Cia. Quiràlia. Altres propostes són el popular Concurs de captura de síndries a la zona de Cavall Bernat de la Platja Gran, la tradicional missa solemne a l’Església parroquial de Santa Maria i la vuitena edició de la fira de col·leccionisme Firafan al Palau d’Esports i Congressos (web).