Calonge. Pere Aragonès obrirà el cicle de conferències "Repensem l'Empordà" al castell de Calonge

El vicepresident del Govern i conseller d’Economia i Finances, Pere Aragonès, obrirà aquest cicle de xerrades el proper divendres 7 d’agost Repensem l’Empordà està organitzat per l’Associació d’Empresàries i Directives de l’Empordà i programa 4 sessions durant l’agost Calonge i Sant Antoni, 4 d'agost de 2020. - El castell de Calonge acollirà els divendres del mes d'agost el cicle de conferències "Repensem l'Empordà", un conjunt de quatre esmorzars-ponències que versaran sobre economia, salut, justícia social i medi ambient. És una iniciativa que impulsa l'Associació d'Empresàries i Directives de l'Empordà, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni, i les conferències tindran lloc cada divendres d’aquest mes d'agost, de 9:30 a 11h al castell de Calonge.

Aquest divendres 7 d'agost, el cicle de conferències s'estrena amb la ponència del vicepresident de la Generalitat i conseller d'Economia i Hisenda, Pere Aragonès. La conferència porta per títol "Recuperació econòmica. Posant les bases a la Catalunya del 2030". Moderarà l'acte el periodista i presentador de l'Aquí, Cuní a SER Catalunya, Josep Cuní. El divendres 14 d'agost, el doctor Martí Boada, doctor en Ciències Ambientals i assessor científic de la UNESCO, parlarà de "Sostenibilitat: realitat o quimera".

L'acte serà moderat per l'escriptor i periodista Miquel Fañanàs. El divendres següent, el dia 21, l'advocat i economista Joan Maria Nin presentarà la ponència "Treballant per a un futur més just". Nin també és expert en finances i política econòmica internacional. Josep Cuní repetirà, en aquesta jornada, com a conductor i moderador del debat. Finalment, el cicle de conferències acabarà el divendres 28 d'agost amb una Taula Rodona de Salut, amb la presència del doctor Oriol Estrada, director d'Innovació Clínica a l'hospital Germans Trias-Institut Català de la Salut; el doctor Xavier Pérez, gerent de la Fundació Hospital de Palamós i Àngels Larrabeiti, adjunta d'Infermeria de l'ABS Palafrugell. Presentarà l'acte el periodista i president d'El Punt Avui, Joan Vall. Les places per participar en aquest cicle de xerrades són limitades i és imprescindible reservar lloc prèviament a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.