Blanes. Ingressa un nou pacient per COVID a l’Hospital Comarcal de Blanes, on hi ha dos casos en tractament

Una vegada més les novetats han provocat que la Corporació de Salut del Maresme i la Selva hagi avançat el seu comunicat de seguiment setmanal respecte la COVID-19 als seus centres de Blanes i Calella. En l’actualitat el nombre de pacients que s’estan tractant a l’Hospital Comarcal de Blanes ha augmentat fins les dues persones, després que hi ha hagut un nou ingrés.

En relació als professionals sanitaris, per contra, no hi ha hagut cap nou cas, de manera que no hi ha cap persona tractant-s’hi. Des de la corporació s’ha recordat que cal no abaixar la guàrdia i minimitzar el risc de contagi aplicant les mesures d’higiene bàsiques: dur mascareta, rentar-se les mans freqüentment i mantenir la distància de seguretat.

Regió Sanitària de Girona

Les darreres dades fetes públiques pel Departament de Salut en relació a la Regió Sanitària de Girona corresponen a la jornada del passat dimarts. Indiquen que hi ha un total acumulat de 8.330 casos positius i 1.714 casos positius confirmats de residents a residències. Fins al moment s’han produït un total de 825 defuncions, dues més en relació a l’anterior xifra que corresponia a diumenge passat.

És la tercera zona d’arreu de Catalunya on n’hi ha hagut més durant tot l’episodi víric, darrera de Barcelona-Àrea Metropolitana i la Catalunya Central. Del total de decessos de la demarcació gironina, 369 persones han mort en centres hospitalaris i sociosanitaris, 252 persones en residències, 130 persones als seus domicilis i 74 morts no estan classificades.

1596277661Hospital Comarcal Blanes 10.jpg