Blanes. El vicepresident de la Generalitat, Pere Aragonès, dóna suport als ajuntaments i als sectors econòmics durant la seva visita a Blanes

Aquest diumenge, coincidint el dia en què Blanes hauria estat vestida de gala per celebrar el dia de la seva patrona, Santa Anna, el municipi on comença la Costa Brava ha rebut la visita del vice-president de la Generalitat, Pere Aragonès. Ha estat una estada molt curta però intensa, i l’ha fet acompanyat de l’alcalde, Àngel Canosa, així com regidors i regidores de l’equip de govern.

Durant la seva visita, el conseller d’Economia i Hisenda del govern català, i l’alcalde de Blanes, han mantingut una breu trobada amb representants del sector comercial i econòmic de Blanes. Pere Aragonès i Àngel Canosa han parlat de diverses qüestions però, sobretot, com els està afectant la crisi sanitària de la COVID-19 en els respectius àmbits de negoci.

La trobada ha tingut lloc durant una breu passejada que han encapçalat l’alcalde i el vice-president de la Generalitat de Catalunya després que tots dos han estat participant al programa de RAC-1 ‘Via Lliure’, emès aquest diumenge en directe des de Blanes. La visita de Pere Aragonès ha començat a dos quarts d’11 del matí, quan ha estat rebut per l’alcalde del municipi a la seva arribada, al centre de la vila.

Reconeixement a l’esforç dels ajuntaments per combatre la COVID

Pere Aragonès ha aprofitat la seva visita a la vila marinera per fer un reconeixement a l’esforç que s’està fent des de l’Ajuntament de Blanes per combatre la pandèmia de la COVID-19 i totes les facetes que comporta, amb els comptats recursos que es tenen. El vicepresident ha fet arribar aquest seu reconeixement a l’alcalde del municipi, Àngel Canosa, i també l’ha fet extensiu a totes les administracions locals que, anàlogament, han hagut de fer-hi front.

El vicepresident de la Generalitat també ha fet una nova crida a la responsabilitat, reivindicant que, si les coses se segueixen fent correctament, contemplant les mesures sanitàries que s’estan implementant, Catalunya és un lloc segur i no hi ha res a témer. Finalment, el vicepresident s’ha acomiadat de l’alcalde de Blanes quan faltaven pocs minuts per les 12 del migdia, abans que el batlle es dirigís a l’Església Santa Maria, on ha tingut lloc l’ofici en honor de la patrona.