Calonge. Sant Antoni Comerç impulsa el Vermut.fest per celebrar el tret de sortida de la campanya d'estiu

L’associació Sant Antoni Comerç posa en marxa aquest divendres 24 la campanya Vermut.fest, una iniciativa per donar el tret de sortida a la campanya d’estiu dels comerços de Sant Antoni. La proposta planteja una oferta, que es farà al migdia, que inclou 2 cerveses o refresc, un plat de patates i un d’olives per només cinc euros, i que es podrà trobar en 17 establiments comercials del municipi. Aquesta oferta estarà disponible del divendres 24 al diumenge 26 de juliol.

El divendres 24, a les 19h, també hi haurà el “Tardeo”. Es podrà prendre dues copes de cava i un pica-pica inclòs per cinc euros a tots els comerços que formen part d’aquesta iniciativa.

Els establiments adherits a la festa del Vermut son: Restaurant Costa Brava, Gelateria La Jijonenca, Restaurant El Traguinyol, Restaurant La Caleta, Restaurant Guillermu, Restaurant Simon, Bar Dalí, Restaurant Chupacabras, Can Ticu, Cafè Les Gavarres, Beny, Terra Gaucha, Restaurant Sa Calma, Can Xavi, Prince, Calma Xixa i Fleca El Castell.

D’altra banda, a partir del 27 de juliol i fins al proper 20 de setembre, Sant Antoni Comerç sortejarà 10 vermuts cada setmana en un dels comerços que estan adherits. Per participar-hi, caldrà fer-ho a través de www.santantoni-comerc.com/ca/vermut/ i subscriure’s a la newsletter.

1595428530Cartell Vermutfest.jpg