Calonge. Sant Antoni celebra la sisena edició de la Cantada d'Havaneres i Boleros

El parc del Collet de Sant Antoni va acollir el 17 i 18 de juliol dues nits de concerts de la Cantada d'Havaneres i Boleros de Sant Antoni. La cantada enguany s'ha traslladat de la platja al Collet per poder complir amb totes les mesures de seguretat i d'higiene necessàries. Durant les dues nits 800 persones van poder gaudir de la sisena edició d'aquesta cantada. La nit de divendres 17 de juliol va ser el moment de Port Bo, Les Anxovetes i Peix Fregit, i dissabte 18 els grups Arjau i Neus Mar van ser els protagonistes de la segona nit d'havaneres i boleros, que va posar el seu punt i final amb la interpretació de La bella Lola i El meu avi sota la direcció del mestre Josep Bastons. La nit de dissabte estava programada també la participació del grup Boira, de Lleida, que finalment no va poder assistir a la cantada degut a les mesures de confinament establertes al Segrià.

La Cantada d'Havaneres i Boleros arribava així a la sisena edició, consolidada com un dels punts de referència del món de l'havanera a Catalunya, i sota la direcció de Francesc Sànchez Carcassés.