Riudellots de la Selva. ​Taller de grafit amb joves de Riudellots de la Selva

Aquesta setmana s’ha portat a terme un taller de grafit a Riudellots de la Selva. En el marc del projecte “Cul Inquiet” de l’Oficina Jove de la Selva, que té per objectiu fomentar la creació cultural entre els i les joves, diversos nois i noies del municipi van pintar un mural amb el missatge “La cultura és cool".

L’activitat la va dinamitzar el regidor de Joventut, Gerard Fabrellas, amb el suport d’Adrià Sanz, el jove professional encarregat dels tallers de grafit. Es tracta d’una activitat que té lloc a un total d’onze municipis de la comarca: Anglès, Arbúcies, Caldes de Malavella, Hostalric, Breda, Sils, Tossa de Mar, Vidreres, Santa Coloma de Farners, Massanes i Riudellots.

Aquesta proposta itinerant pretén reivindicar la cultura entre el col·lectiu jove. En cada sessió, els i les participants escullen el final de la frase amb el propòsit d’aconseguir un retrat de què és cultura pel jovent de la Selva. En el cas de Riudellots, la frase escollida va ser "La cultura és COOL". Els tallers inclouen la realització d’un grafit en grup, participar en el procés de la creació cultural i una formació pràctica i introductòria a les tècniques i ús dels materials d’aquest tipus de pintura.

1594970250728-noticies-imagen1594811158.jpg