Canal Ajuntament

Banyoles. Banyoles estrena nova marca reivindicant el sentit de ser 'De Banyoles'

L’Ajuntament de Banyoles ha presentat aquest vespre la nova marca de promoció de la ciutat. De Banyoles pretén reivindicar l’orgull de pertinença al municipi, però també identificar-ne tots els elements que en formen part. La nova marca s’ha presentat aquest vespre en un acte al Museu Arqueològic de Banyoles, on s’ha estrenat també el nou espot promocional de la ciutat.

La nova marca parteix de la voluntat de renovar la imatge promocional de Banyoles i crear una nova marca transversal “per donar a conèixer les potencialitats de la ciutat, més enllà de l’Estany”, com ha explicat la regidora de Promoció Econòmica i Turisme de l’Ajuntament, Anna Tarafa. Amb aquesta premissa s’ha treballat una marca que no se centrés només en l’Estany, sinó en totes les coses que fan especial Banyoles i d’aquí parteix el De Banyoles. “El concepte aglutina qualsevol element identitari i actua també com a reflex de l’orgull banyolí i el fort sentiment de pertinença que caracteritza la ciutat, però també com a indicador geogràfic, per identificar tots els elements que en formen part”, han explicat Miquel Amela i Ferran Rodríguez de l’estudi Enserio, autors de la nova marca.

Miquel Amela i Ferran Rodríguez han explicat que De Banyoles conté diferents elements que la fan característica. “Per una banda, comuniquem la marca d’una manera original, evitant les fórmules típiques de les marques turístiques, amb un llenguatge propi, i volem implicar els propis banyolins i banyolines ensenyant la Banyoles del dia a dia, oferint una mirada transversal i continuada”, han destacat. En aquest sentit, han remarcat que “el De Banyoles acaba essent un sentiment i un indicador geogràfic”.

Anna Tarafa ha destacat que “amb la nova marca pretenem dirigir-nos a diferents col·lectius i d’àmbits diversos, des de l’esport a la cultura, passant pel comerç o la família” i ha afegit que “a més d’arribar a un públic divers, volem implicar també els banyolins i banyolines, fer-los partícips de la marca i que la sentin com a pròpia”.

L’acte de presentació ha servit també per estrenar el nou vídeo promocional de la ciutat. L’espot, realitzat per la productora audiovisual banyolina L’Upuntvuit, repassa un gran nombre d’elements identitaris de la ciutat mentre es desenvolupa una petita història que serveix de fil conductor.

A banda de l’espot, també s’ha editat un diari que recull els principals atractius de Banyoles, amb un reportatge fotogràfic de Sílvia Poch, i s’han dissenyat diferents elements de promoció com una bossa.

1594970247De Banyoles-Marca.jpg


Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409

Top Desktop version