Platja d'Aro. Propostes d’estiu de turisme familiar

La regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró ofereix un conjunt d’activitats adreçades al públic familiar, adaptades a les noves circumstàncies amb la voluntat de mantenir-se fidel al segell de Destinació Familiar, concedit per l’Agència Catalana de Turisme l’any 2014 i que només tenen 25 espais del país. S’ofereix ioga en família, d’hipopressius, tallers d’animació al Passeig Marítim i la proposta de triple gimcana d’en Xalarí.

Cada dilluns, dimecres i divendres (9.30-10.30 h), de l’1 de juliol al 31 d’agost a la Pineda de Riuet de Platja d’Aro exercicis hipopressius, pensades per a mares amb nadons, que també les poden acompanyar (les sessions són però, obertes a tothom). També cada dimarts i dijous (9-10 h), del 2 de juliol al 27 d’agost ioga en família, adreçat a mares, pares i fills. Activitats gratuïtes i no calen coneixements previs, però sí cal portar estoreta de ioga o tovallola i roba còmoda. Les places són limitades i cal reserva prèvia obligatòria a l’Oficina de Turisme (T 972 817 179 · Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. ).

També s’han programat tallers i activitats d’animació al Passeig Marítim de Platja d’Aro sempre en dijous: 2 de juliol (19 h) taller de maquillatge i globoflèxia (confluència amb c/ Reina Fabiola); 16 de juliol (19 h) taller de confecció de xapes amb en Xalarí (c/ Reina Fabiola); 23 de juliol (11 h) taller i vol d’estels (c/ Verdaguer); 30 de juliol (20 h) visita d’en Xalarí i altres personatges infantils (c/ Reina Fabiola); 20 d’agost  (11 h) taller i vol d’estels (c/ Reina Fabiola); i 27 d’agost (19 h) taller de maquillatge i globoflèxia (c/ Verdaguer).

De manera permanent i  autònoma es pot fer la gimcana On és en Xalarí? Amb l’ajuda d’un plànol cal buscar-lo, dibuixat en una dotzena de petites plaques instal·lades en els punts més emblemàtics de cada nucli de la vila, ja que hi ha tres gimcanes preparades i independents a Platja d’Aro, Castell d’Aro i S’Agaró. En cadascuna hi ha un codi numèric que cal anotar en el mateix planell i, un cop completat, retornar-lo a l’Oficina de Turisme, on es rebrà un obsequi protagonitzat per en Xalarí.