Calonge. L'Àrea d'Esports de Calonge i Sant Antoni programa prop d'una quinzena de sortides en BTT i carretera

Un estiu més, l'Àrea d'Esports organitza aquestes sortides en bicicleta, que comencen el divendres 3 de juliol Enguany, la principal novetat és que s'incorpora la modalitat de BTT en família i la d'iniciació a les sortides de carretera Calonge i Sant Antoni, 1 de juliol de 2020. — L'Àrea d'Esports de l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni organitza a partir d'aquest divendres 3 de juliol fins a 14 sortides en BTT i rutes en bicicleta de carretera. Aquesta proposta ja s'ha realitzat en anteriors estius, però aquest any presenta una novetat, i és que s'afegeix una modalitat pensada per a fer en família i que també va orientada als nens i nenes. Es tracta del BTT familiar i de la iniciació a les sortides de carretera.

La inscripció i participació és de franc. El monitor de l'activitat és Melcior Mauri. Per aquest divendres, hi ha programades dues sortides: una primera, que serà la modalitat de BTT familiar, i que començarà a les 8:30h. Per poder fer aquesta activitat, les inscripcions començaran a les 8h del matí i es pot participar a partir dels 8 anys, sempre acompanyats d'un responsable. El recorregut començarà al pavelló de Calonge, i serà d'entre 15 i 20 quilòmetres. La bicicleta amb la que es participi ha de tenir un mínim de 24 polzades. Es demana portar aigua i, si es vol, quelcom de menjar. Aquesta activitat es repetirà tots els divendres del mes de juliol, i també a la mateixa hora, excepte el dia 31. L'activitat també s'estirarà els divendres del mes d'agost, exceptuant el dia 28. El mateix divendres 3 de juliol es farà una sortida nocturna en BTT, a partir de les nou del vespre. En aquest cas, ja està pensat per a un públic adult, i tindrà un recorregut d'uns 35 quilòmetres. També se sortirà des del pavelló, i es podrà fer la inscripció a partir de les 8h del matí.

En aquest cas, caldrà portar aigua, entrepà i llum o bé frontal. Aquesta sortida també es repetirà el 3 d'octubre, però en un horari diferent, ja que la sortida serà a les 8:30h. Les sortides de carretera per a adults començaran el diumenge 12 de juliol, a partir de les 8:30h. En aquest cas, el recorregut serà d'uns 70 km, hi haurà diferents nivells i un grup femení. Es repetirà aquesta sortida el diumenge 23 d'agost i el dissabte 5 de setembre. Finalment, també s'inclou una modalitat d'iniciació a les sortides de carretera, per a majors de 16 anys. Es farà en dos dies diferents: el divendres 31 de juliol i el divendres 28 d'agost. També se sortirà a les 8:30h, es demana portar aigua i es farà una distància d'entre 35 i 40 quilòmetres. La inscripció inclou una assegurança en cas d'accident per a tots els participants. En el cas de les sortides en BTT i de carretera per a adults, hi ha una limitació del nombre màxim de participants, que és 50.

1593611697DSC_0014.JPG