Blanes. Ingressa un nou pacient per COVID-19 a l’Hospital Comarcal de Blanes

El comunicat emès per la Corporació de Salut del Maresme i la Selva indica que aquestes darreres hores  s’ha registrat un nou cas per COVID-19 a l’Hospital Comarcal de Blanes. Això fa que la xifra total d’ingressats s’hagi elevat fins a les tres persones, havent arribat d’aquesta manera a les 120 persones que s’han atès hospitalàriament en aquest centre des de l’inici de la pandèmia.

Per la seva banda, a l’Hospital de Calella no s’ha registrat cap novetat en relació al coronavirus, i per tant es manté sense cap pacient ingressat per aquesta malaltia. En relació al nombre de professionals afectats per la COVID, continua havent-hi una persona en confinament. Val a dir que, arran d’aquest darrer comunicat, la Corporació de Salut del Maresme i la Selva ja ha anunciat que a partir d’ara només actualitzarà les dades un cop per setmana.

Regió Sanitària de Girona

Les darreres dades fetes públiques pel Departament de Salut en relació a la Regió Sanitària de Girona corresponen a la jornada del passat diumenge. Indiquen que hi ha un total acumulat de 7.095 casos positius i 1.651 casos positius confirmats de residents a residències. Fins al moment s’han donat 2.741 altes hospitalàries, i s’han produït un total de 808 defuncions, dues més respecte l’actualització del passat dijous.

És la tercera zona d’arreu de Catalunya on n’hi ha hagut més durant tot l’episodi víric, darrera de Barcelona-Àrea Metropolitana i la Catalunya Central. Del total de decessos de la demarcació gironina, 359 persones han mort en centres hospitalaris i sociosanitaris, 246 persones en residències, 129 persones als seus domicilis i 76 morts no estan classificades.

1593525029Hospital Comarcal Blanes 3.jpg