Riudellots de la Selva. Riudellots de la Selva destina 360.000 € a subvencionar activitats econòmiques afectades per la pandèmia de la COVID-19

El Ple de l'Ajuntament va aprovar el passat  15 de juny, la convocatòria i les bases específiques publicades avui al BOP.

La situació d’excepcionalitat va obligar a tancar establiments o a reduir-ne l’activitat, i ha posat a molts treballadors, empresaris i comerciants en una difícil situació econòmica i laboral. Per aquest motiu, l’Ajuntament de Riudellots ha adoptat una sèrie de mesures extraordinàries en forma de subvencions per ajudar al manteniment del teixit comercial local i a reprendre l’activitat econòmica del municipi."Amb aquestes mesura, es pretén contribuir a subvencionar les pèrdues empresarials suportades pel teixit comercial afectat pel tancament, ajudar a reprendre l'activitat, adequar els negocis a la nova normalitat per a la prevenció de la COVID-19 i garantir-ne la viabilitat", tal i com ha explicat el regidor de Dinamització Econòmica, Xevi López.

El període de presentació de sol·licituds serà del 29 de juny al 7 d'agost de 2020 ambdós inclosos.
Tota la informació amb les bases es pot consultar des de l’espai COVID-19 del web municipal www.riudellots.cat

1593233406691-imagen-1593168025.jpg