Llagostera. Llagostera rep el premi extraordinari a l’eficàcia comunicativa de la UAB

L'Ajuntament de Llagostera rebrà, juntament amb els municipis de Centelles, Viladecavalls i l’Aldea, el premi extraordinari a l’eficàcia comunicativa que distingeix els  webs municipals “on la informació és particularment accessible, intel·ligible i llegible”.

El premi creat enguany per primera vegada pel grup de recerca Comunicació Sonora, Estratègica i Transparència (ComSET) de la Universitat Autònoma de Barcelona, s’atorgarà en el marc dels segells Infoparticipa, on Llagostera assoleix, per quart any consecutiu, el 100% de compliment dels 48 indicadors que avaluen la qualitat de la informació que es publica des del web municipal.

Enguany s'atorgarà el Segell Infoparticipa a 113 ajuntaments catalans, dels quals només 36 han obtingut el 100% d'indicadors positius.

L’acte de lliurament dels premis va quedar ajornat amb motiu de la crisi de la COVID-19. Properament s’informarà de la nova data.

El segell Infoparticipa és una certificació impulsada pel Laboratori de Periodisme i Comunicació per a la Ciutadania Plural (LPCCP) de la UAB l'any 2012, que analitza la informació dels webs dels 947 ajuntaments catalans, per a fomentar la transparència i la qualitat de la informació de les administracions locals.

Des del 2015, el segell Infoparticipa incorpora indicadors adaptats a la Llei de Transparència.

Podeu accedir a totes les avaluacions dels municipis de Catalunya des de http://www.mapainfoparticipa.com/index/mapa/
1593233389Captura de pantalla 2020-06-26 a les 10.04.32.png