Blanes. Ingressa un nou pacient per COVID-19 a l’Hospital Comarcal de Blanes

La Corporació de Salut del Maresme i la Selva ha informat en relació a la COVID-19 que al llarg de la jornada d’aquest passat dijous ha ingressat una nova persona a l’Hospital Comarcal de Blanes. D’aquesta manera, actualment hi ha dues persones ingressades per coronavirus en aquest centre sanitari.

A l’Hospital de Calella ahir es va donar d’alta el darrer pacient que quedava ingressat tractant-se de COVID, i en l’actualitat ja no hi ha cap altra persona. Des que va començar la pandèmia, l’Hospital de Calella ha tractat un total de 110 persones,  mentre que a l’Hospital Comarcal de Blanes fins al moment n’hi ha 119 d’acumulats. Pel que fa al nombre de professionals en aïllament, és d’una persona.

Regió Sanitària de Girona

Les darreres dades fetes públiques pel Departament de Salut en relació a la Regió Sanitària de Girona corresponen a la jornada del passat dimecres. Indiquen que hi ha un total acumulat de 7.076 casos positius i 1.651 casos positius confirmats de residents a residències. Fins al moment s’han donat 2.725 altes hospitalàries, i s’han produït un total de 805 defuncions, una més respecte dimarts.

És la tercera zona d’arreu de Catalunya on n’hi ha hagut més durant tot l’episodi víric, darrera de Barcelona-Àrea Metropolitana i la Catalunya Central. Del total de decessos de la demarcació gironina, 356 persones han mort en centres hospitalaris i sociosanitaris, 245 persones en residències, 129 persones als seus domicilis i 76 morts no estan classificades.

1593233388Hospital Comarcal Blanes 9.jpg