Blanes. Només queda un pacient ingressat per COVID-19 a l’Hospital Comarcal de Blanes, però continua l’alerta

En la darrera actualització de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva en relació a la COVID-19 s’indica que durant el cap de setmana s’ha donat d’alta una nova persona a l’Hospital Comarcal de Blanes. Es tracta del pacient número 101 que ha pogut deixar el centre després d’haver estat tractat per aquesta malaltia, de manera que ara només hi queda un pacient ingressat per COVID.

Per la seva banda, a l’Hospital de Calella també s’ha donat l’alta a un nou pacient durant el cap de setmana, i hi queden 2 persones tractades per aquesta malaltia. En total, doncs, als dos hospitals de Blanes i Calella hi ha ingressades tres persones, però el nombre de professionals en aïllament pel coronavirus ha augmentat d’una persona que hi havia divendres fins a tres.

Regió Sanitària de Girona

Les darreres dades fetes públiques pel Departament de Salut en relació a la Regió Sanitària de Girona corresponen a la jornada del passat diumenge. Indiquen que hi ha un total acumulat de 7.054 casos positius i 1.651 casos positius confirmats de residents a residències. Fins al moment s’han donat 2.710 altes hospitalàries, i s’han produït un total de 804 defuncions, una més respecte el dissabte.

És la tercera zona d’arreu de Catalunya on n’hi ha hagut més durant tot l’episodi víric, darrera de Barcelona-Àrea Metropolitana i la Catalunya Central. Del total de decessos de la demarcació gironina, 356 persones han mort en centres hospitalaris i sociosanitaris, 244 persones en residències, 128 persones als seus domicilis i 76 morts no estan classificades.

1592938758Hospital Comarcal Blanes 10.jpg