Solsona. Solsona s'adhereix a la campanya "Fes un gest per l'ELA"

Aquest diumenge, dia 21, l’Ajuntament de Solsona s’adhereix a la campanya “Fes un gest per l’ELA” coincidint amb el Dia mundial d’aquesta malaltia il·luminant de verd la casa consistorial. Així, un any més, a petició de la Fundació Miquel Valls, la ciutat se suma a la visibilització de la lluita contra l’esclerosi lateral amiotròfica i al suport a les persones afectades.

L’ELA és una malaltia neurodegenerativa que afecta les neurones motores del cervell, tronc encefàlic i medul·la espinal, que són les cèl·lules encarregades de transmetre l’ordre del moviment voluntari del cervell als músculs. Actualment no té cura i encara no es disposa de cap tractament que permeti aturar-ne el procés degeneratiu.

Segons la Fundació Miquel Valls, s’estima que a Catalunya hi ha més de 400 persones afectades i la incidència és d’un a tres casos nous per cada 100.000 habitants l’any.

#fesungestperlela #diamundialela #ELA

1592584842ELA_2020.jpg