Blanes. Cap canvi destacable per COVID-19 a la Regió Sanitària de Girona a la qual pertany Blanes

Segons les darreres dades fetes públiques pel Departament de Salut en relació a la Regió Sanitària de Girona, que corresponen a la jornada del passat dissabte, hi ha un total acumulat de 6.984 casos positius, 9 més en relació a l’anterior actualització. D’altra banda, hi ha 1.649 casos positius confirmats de residents a residències, 16 més que el passat divendres.

Fins al moment s’han donat 2.690 altes hospitalàries, i s’han produït un total de 791 defuncions, els mateixos nombres que en l’anterior actualització. Girona és la tercera zona d’arreu de Catalunya on n’hi ha hagut més durant tot l’episodi víric, darrera de Barcelona-Àrea Metropolitana i la Catalunya Central.

Del total de decessos de la demarcació gironina, 352 persones han mort en centres hospitalaris i sociosanitaris, 243 persones en residències, 126 persones als seus domicilis i 70 morts no estan classificades. Per la seva banda, la Corporació de Salut del Maresme i la Selva no farà cap nou comunicat sobre la situació als centres de Blanes i Calella fins aquesta setmana.

1592229304Hospital Comarcal Blanes 18.jpg