Girona. 'Activa’t a la nit' proposa un model d’oci nocturn alternatiu a Girona

L’activitat es portarà a terme aquest dissabte, de les 20 h a les 24 h, al Pavelló Municipal de Palau 2

Es faran exhibicions, tallers, torneigs i activitats diverses, com bàsquet, zumba o circ, obertes a tothom qui hi vulgui participar

La primera edició del projecte “Activa’t a la nit” confirma l’aposta de l’Ajuntament de Girona per un model d’oci nocturn alternatiu a la ciutat. “Activa’t a la nit”, una acció programada de manera conjunta entre el Servei Municipal d’Esports i la Secció de Joventut del consistori, tindrà lloc aquest dissabte, dia 22 de febrer, de les 20 h a les 24 h, al Pavelló Municipal Palau 2.

“La nostra voluntat des del govern és oferir una nova alternativa d’oci nocturn a Girona destinada als joves de la ciutat, posant un èmfasi especial en els valors i els beneficis de l’esport i les disciplines artístiques”, ha subratllat la tinenta d’alcalde i regidora d’Educació i Esports, Isabel Muradàs. En la mateixa línia s’ha pronunciat la regidora de Joventut, Roser Urra, que ha remarcat el caràcter “gratuït i obert a tothom” de l’activitat, per a la qual no cal inscripció prèvia. “Per participar-hi, només cal dur roba esportiva i tenir ganes de passar una bona estona el dissabte a la nit”, ha subratllat Urra.

Exhibicions, tallers, torneigs i activitats diverses, com futbol, tir amb arc, circ, funky, bàdminton, skate, zumba, bàsquet o ping-pong, són algunes de les propostes que els gironins i gironines trobaran dissabte al pavelló de Palau. La jornada estarà amenitzada per discjòqueis.