Barcelona. El Plenari accepta la renúncia de la regidora Marga Marí-Klose

El Plenari del Consell Municipal ha acceptat avui la renúncia de la regidora Marga Marí-Klose, que deixa el càrrec per motius de salut. Marga Marí-Klose era la regidora d’Infància, Joventut i Persones Grans, la presidenta de l'Institut Municipal de Persones amb Discapacitat (IMPD) i també la regidora del districte de Nou Barris.

En els propers dies prendrà possessió del càrrec de regidor Joan Ramon Riera, que assumirà l’àrea d’Infància, Joventut i Persones Grans, i el districte de les Corts, que fins ara ha liderat Xavier Marcé. Riera també assumirà la presidència de l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat (IMPD).

Xavier Marcé, regidor de Turisme i Indústries Creatives, passa a ocupar-se també del districte de Nou Barris.