Solsona. Les piscines municipals de Solsona obre inscripcions el dia 8 també de forma telemàtica

Les piscines municipals de Solsona estrenaran la temporada de bany el 25 de juny i les activitats per a infants i adults començaran el dilluns 29. El proper dia 8 se n’obriran les inscripcions presencialment, al taulell de les mateixes instal·lacions i, per primera vegada, també de forma telemàtica en la nova plataforma https://piscinesmunicipals.ajsolsona.cat/.

De fet, la possibilitat de cursar inscripcions i adquirir abonaments en línia és una de les novetats d’aquesta temporada. Des de l’any passat que la regidoria d’Esports volia desenvolupar aquesta eina i, “amb la situació excepcional d’aquest any ho hem accelerat”, explica el responsable de l’àrea, Joan Parcerisa. L’altra novetat serà la disponibilitat de connexió wifi lliure.

Les estrictes mesures de seguretat sanitària derivades de la pandèmia no condicionaran excessivament l’activitat de les piscines, segons assenyala Joan Parcerisa. El regidor apunta que en les  temporades anteriors a les activitats ja no se superaven els deu infants per grup. “Portem molts dies treballant en la preparació de l’oferta ludicoesportiva de les piscines i, amb els protocols establerts per a casals d’estiu damunt la taula, ja tenim les mesures planificades”, afirma. “Sí que caldrà ser molt exigent per garantir que cada usuari tingui un espai de quatre metres quadrats i que no es barregin grups”.

Pel que fa a l’oferta d’activitats, es manté pràcticament igual a la dels darrers estius. Els matins, de nou a una, per a la franja d’edat de 3 a 16 anys hi haurà cursets de natació, activitats esportives, tallers i jocs diversos, mentre que les tardes es reserven a la població adulta amb cursets de natació a les tres i aiguagim a les quatre. Per contra, no hi haurà servei de canguratge de mitja hora els matins, per evitar que es mesclin infants de diferents grups, si bé les instal·lacions obriran 15 minuts abans, a tres quarts de nou.

Vestidors tancats

Entre les mesures de seguretat sanitària que caldrà aplicar, almenys mentre no canviï la normativa, hi ha el control de l’aforament, la prohibició d’ús dels vestidors, la distància física entre persones i el reforç de la neteja de mans amb gel hidroalcohòlic, que es posarà a disposició dels usuaris a l’entrada del recinte. També es recomana el pagament amb targeta.

1590763516piscines_usuaris_socorrista.jpg
1590763517piscines_bona1.jpg