Altafulla. Comerç, Turisme i Emprenedoria posen en marxa un curs de formació per a empresariat i autònoms sobre les mesures de seguretat per la Covid-19

La regidoria de Turisme, Comerç, Emprenedoria de l’Ajuntament d’Altafulla ha organitzat una formació telemàtica, amb el títol ‘Altafulla, lliure de Covid’, per assessorar a l’empresariat i als autònoms de diferents sectors sobre la normativa en el pla de desconfinament amb l’objectiu de garantir la seguretat als usuaris i als treballadors dels establiments i comerços de la vila.

Les sessions es desenvoluparan en tres horaris diferents que englobaran els sectors de la restauració, el comerç i l’allotjament i se celebraran els propers dies 28 i 29 de maig.

Sector de la restauració: dijous 28 de maig, de 10 a 11:30 hores

Sector del comerç: dijous 28 de maig, de 13 a 14:30 hores

Sector de l’allotjament: divendres 28 de maig, d’11 a 12:30 hores

Les sessions tindran una durada de 90 minuts i les connexions a l’aula virtual es podran fer des de l’ordinador, el mòbil o la tauleta. Les places estan limitades a 15 persones per sessió.

1590414740CartellFormacioCovid19.jpg