Blanes. Segueix sense haver-hi cap novetat per COVID-19 a l’Hospital Comarcal de Blanes per cinquè dia consecutiu

Segons dades de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva, l’Hospital Comarcal de Blanes, continua sense registrar cap canvi en relació a la COVID-19. Actualment hi ha dos pacients ingressats que s’estan tractant per aquesta malaltia. La darrera novetat es va produir dimarts, quan es va donar d’alta al 97è pacient tractat per aquesta malaltia.

A l’Hospital Sant Jaume de Calella tampoc hi ha hagut cap novetat, i hi segueixen ingressats 5 pacients per coronavirus. El nombre total de pacients ingressats als hospitals de Blanes i Calella és de 7 persones, i el de professionals positius per la COVID-19 és de dues persones, una menys que el dia anterior.

Regió Sanitària de Girona

Les darreres dades fetes públiques pel Departament de Salut en relació a la Regió Sanitària de Girona corresponen a la jornada  del divendres. Indiquen que hi ha un total acumulat de 6.511 casos positius confirmats per prova diagnòstica i 27.501 casos sospitosos determinats per professionals facultatius. Hi ha 1.613 residents en residències positius confirmats i 4.085 residents en residències que són casos sospitosos.

Fins al moment s’han donat 2.468 altes hospitalàries, i s’han produït un total de 750 defuncions. És la cinquena zona d’arreu de Catalunya on n’hi ha hagut més, darrera de les tres demarcacions de Barcelona –Barcelona Ciutat, i les Zones Metropolitanes Nord i Sud- i la Catalunya Central. Del total de decessos de la demarcació gironina, 327 persones han mort en centres hospitalaris i sociosanitaris, 227 persones en residències, 121 persones als seus domicilis i 75 morts no estan classificades.

1590312451Hospital Comarcal Blanes 15.jpg