Altafulla. Dilluns vinent 25 de maig s'obre el període de preinscripcions al PTT d'Auxiliar en Vivers i Jardins d'Altafulla

El Pla de Transició al Treball (PTT) Altafulla Auxiliar en Vivers i Jardins es troba en la recta final del curs actual, marcat per la crisi sanitària del coronavirus, mentre comença a preparar el proper. De fet, ja ha establert el període de preinscripcions, que s’obrirà el pròxim dilluns 25 de maig i clourà el 5 de juny.

Les sol·licituds s’han d’enviar a l’adreça electrònica Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. , juntament amb la documentació escanejada o en format de fotografia. L’assumpte del correu ha de posar ‘Resguard preinscripció i el nom de l’alumne’.

Tenint en compte les circumstàncies excepcionals que afecten la ciutadania, enguany els interessats també poden portar la sol·licitud i la documentació a l’Institut d’Altafulla, demanant cita prèvia a través del número de contacte del centre. Els sol·licitants han de presentar l’original i la fotocòpia del DNI, el NIE o passaport vigent.

En cas de ser menors d’edat, també han d’aportar la fotocòpia del llibre de família, la resolució d’acolliment –en cas de trobar-se en aquesta situació- i la fotocòpia del DNI del pare, mare o tutor. Si aquests són estrangers, també han de presentar la targeta de residència on consti el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, caldrà el document d’identitat del país d’origen.

1590064461PTT.jpg