Cassà de la Selva. Oberta la quaranta-setena edició dels Premis Literaris de Cassà

Oberta la quaranta-setena edició dels Premis Literaris de Cassà

Poden participar-hi tots els nois i noies que cursin primer o segon cicle de secundària a Cassà

Els premis seran atorgats el 26 d’abril

La Colla Excursionista de Cassà de la Selva ha obert la quaranta-setena edició del concurs adolescent de Narrativa Ocells de Foc. Es tracta d’un concurs literari molt consolidat al municipi i que recull les obres escrites pels alumnes dels centres educatius de Cassà que cursen primer o segon cicle de secundària.

El concurs s’organitza en dues categories: la primera per a nois i noies que cursen primer cicle de secundària i la segona per als que cursen el segon cicle de secundària. La narració és de contingut lliure. El primer premi obté un val de 90 euros i els tres accèssits un val de 45 euros que s’ha de bescanviar per llibres, discos o material esportiu.

L’entrega dels premis es farà el 26 d’abril.

Bases