Solsona. Construït un no pas de vianants elevat per millorar la seguretat de l'accés a l'àmbit del Casal Cívic i la Sala Polivalent

Durant la primera quinzena de maig la brigada municipal de Solsona ha construït un nou pas de vianants elevat al passeig del Pare Claret. Es tracta d’una passarel·la que feia mesos que estava prevista en el marc del pla de supressió de barreres arquitectòniques per facilitar l’accés a l’àmbit del Casal Cívic i la Sala Polivalent i fer-lo més segur.

És un pas de 2,4 metres d’amplada fet amb lloses de formigó. L’actuació s’ha completat amb l’habilitació de la recollida d’aigües pluvials a la banda nord. Hi han treballat durant prop de dues setmanes dos oficials i un peó, d’entre els quals n’hi ha de contractats a través de plans d’ocupació. Al mateix temps, s’ha aprofitat aquesta intervenció per reparar una part del paviment del passeig en aquest mateix indret que es trobava en molt mal estat.

El mes de març també es van reordenar les places d’aparcament del tram del carrer d’Antoni Gaudí més proper al passeig per millorar la seguretat dels vianants en una zona especialment freqüentada per gent gran.

1589806264pas_passeig.jpg
1589806264pas_passeig_acabat.jpg