Blanes. La Corporació de Salut del Maresme i la Selva tanca l’Hotel Salut de Calella per la disminució de COVID-19

Aquest divendres tancarà les seves portes l’Hotel Salut de Calella, que ha permès alleugerir el major volum de pacients que hi ha hagut a l’Hospital Comarcal de Blanes i a  l’Hospital Sant Jaume de Calella. En l’actualitat, al haver disminuït el nombre de casos per COVID-19, el recurs assistencial que ha estat allotjat a l’Hotel Oasis Park de Calella, s’ha decidit tancar definitivament.

L’Hotel Salut va començar a acollir els primers pacients positius per coronavirus el passat 3 d’abril i des de llavors s’hi ha atès 51 pacients. Un total de 42 persones procedien d’una anterior hospitalització: 20 de Blanes i 22 de Calella. Totes elles es trobaven finalitzant el seu tractament i requerien un aïllament que no es podia garantir als seus respectius domicilis.

D’altra banda, també s’hi ha allotjat 9 pacients amb simptomatologia lleu –entre els quals s’hi inclou personal sanitari- que no han requerit ingrés hospitalari, però que tampoc podien garantir un aïllament en condicions als seus domicilis. El seguiment assistencial dels pacients que han ingressat a l’Hotel Salut ha anar a càrrec de professional de l’atenció primària de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva.

1589473119Hotel Salut.jpg