Blanes. L’Ajuntament de Blanes ha tornat a repartir mascaretes als usuaris del transport públic

Aquest matí de dilluns l’Ajuntament de Blanes ha tornat a repetir l’operatiu que ja es va muntar fa unes setmanes per repartir mascaretes als usuaris del transport públic. Des de les 6’30 del matí i fins al migdia, voluntaris de Creu Roja Joventut i Agents Cívics adscrits a la Policia Local de l’Ajuntament de Blanes han estat repartint-ne tant a l’Estació de Renfe com a les parades de bus del transport urbà de passatgers.

L’operatiu es va haver de muntar ràpidament ahir diumenge al migdia, coordinat per l’alcalde de Blanes, Àngel Canosa, i els caps de la Policia Local i Protecció Civil de l’Ajuntament de Blanes, Joan Garcia i Josep Lluís Pouy, respectivament. Això és perquè la subdelegació del govern de l’estat espanyol, a través del Departament d’Interior de la Generalitat, va comunicar a l’Ajuntament de Blanes que es faria el repartiment tot just llavors, sense que abans  hi hagués hagut previ avís.

Malgrat tot, lògicament les mascaretes han estat molt ben rebudes pel consistori, ja que en aquesta ocasió –a diferència de l’anterior vegada en què van fer dos viatges d’anada i tornada-, les que sobrin després d’haver-se repartit entre els usuaris del transport públic se les podrà quedar l’Ajuntament de Blanes. Les mascaretes van arribar ahir a Blanes, lliurades pels Bombers de la Generalitat a la prefectura de la Policia Local i Protecció Civil.

El Ministeri de l’Interior preveu repartir 6 milions de mascaretes arreu de l’estat, de les quals 237.000 pertoquen a la demarcació gironina, i 13.500 mascaretes a Blanes. Igual que ja es va fer en l’anterior ocasió en què l’Ajuntament de Blanes va encarregar-se de repartir mascaretes, els efectius de la Policia Local de Blanes han estat donant suport durant tot l’operatiu.

1588593627Repartiment Mascaretes 3.jpg
1588593627Repartiment Mascaretes 5.jpg