Solsona. El Concurs de punts de llibre de la biblioteca solsonina s'obre a tot primària

El 6 de juny la Biblioteca Carles Morató de Solsona commemora el seu cinquè aniversari. Enguany la COVID-19 no permetrà celebrar-lo amb un acte públic, però l’equipament sí que manté el Concurs de punts de llibre, que convoca anualment per celebrar l’efemèride amb la col·laboració del Pla Educatiu d’Entorn. A més, enguany se’n renoven les bases per obrir-ne la participació a tot l’alumnat de primària, establir-ne tres categories i ampliar el premi amb la subscripció a una revista.

Així, aquest any hi poden prendre part tots els nens i nenes de primer fins a sisè de primària. En una cartolina de 6 centímetres d’ample i 21 de llarg s’ha de fer un dibuix de temàtica i tècnica lliures, per una cara, amb una frase o un text molt breu que doni resposta a què ens inspira la biblioteca o què ens n’agrada, per l’altra. En la mateixa cara del text, s’hi ha d’incloure les dades de contacte de l’autor o autora del treball. Les propostes es poden enviar fins al 31 de maig per correu electrònic a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

S’estableixen tres categories: la de 1r i 2n de primària, la de 3r i 4t i la de 5è i 6è. Hi haurà premi per les persones guanyadores de cada categoria, que consistirà en l’edició dels punts de llibre, que es farà quan la biblioteca torni a obrir portes, i la subscripció per un any a una revista (El Tatano, per als més petits; Namaka, per als de 3r i 4t, i Cavall Fort, per als grans). El jurat del concurs l’integraran representants de la Biblioteca Carles Morató, el Pla Educatiu d’Entorn i la regidoria de Cultura. Per valorar els treballs en tindrà en compte l’originalitat dels dibuixos i les frases que els acompanyin.

Llegiu les bases completes del cinquè Concurs de punts de llibre de la Biblioteca Carles Morató aquí.