Blanes. Es manté el nombre de pacients per COVID-19 a l’Hospital Comarcal de Blanes

L’Hospital Comarcal de Blanes no ha registrat aquest dissabte cap canvi pel que fa a casos per COVID-19. D’aquesta manera, segons dades de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva, s’ha mantingut durant dos dies el mateix nombre de pacients ingressats: 12 persones. Durant la passada jornada, no s’ha produït cap defunció, així com tampoc cap ingrés ni cap pacient donat d’alta.

A l’Hospital Sant Jaume de Calella hi ha 17 pacients ingressats per coronavirus, i tampoc no es va registrar ahir cap altre novetat. El nombre total de pacients ingressats als hospitals de la corporació per COVID-19 s’ha mantingut en les 29 persones, mentre que el de professionals sanitaris positius dels diferents centres de la corporació ha baixat dels 23 que hi havia en l’anterior actualització fins les 19 persones que hi ha ara.

La Conselleria de Salut de la Generalitat ha informat que el total de positius confirmats per prova diagnòstica és de 5.410 persones, i el de casos sospitosos puja a 15.903 persones. Respecte els residents en residències, s’acumulen 1.404 casos positius confirmats i 2.765 casos sospitosos.

Hi ha hagut un total de 1.956 altes hospitalàries, i actualment hi ha 440 pacients hospitalitzats i 47 persones ingressades en estat greu, i els professionals sanitaris confirmats és de 232 persones. Respecte les defuncions, se n’han produit un total de 615, de les quals 330 persones han mort en un centre hospitalari, 156 persones en residències, i 2 persones en un centre sociosanitari. Per últim, 25 víctimes mortals s’han produït al seu domicili, i 102 defuncions no estan classificades.

1588593474Hospital Comarcal Blanes 11.jpg