Barcelona. El projecte ‘Barcelona, ens en sortirem’ no tindrà cap cost per a l’Ajuntament de Barcelona

El concert ‘Barcelona, ens en sortirem’ no suposarà cap despesa per a l’Ajuntament de Barcelona. Aquest projecte de ciutat, organitzat per l’Ajuntament conjuntament amb El Terrat (The Mediapro Studio), va ser presentat el passat dijous, on es va informar, amb els criteris de transparència habituals, del cost mínim que suposa organitzar tècnicament i logísticament un esdeveniment artístic i audiovisual d’aquestes característiques.

El projecte ‘Barcelona, ens en sortirem’ està pensat com un esdeveniment singular d’homenatge i record des de la ciutat a la gent que ens ha deixat aquests dies a causa de la COVID-19 i també per insuflar ànims a la gent que està resistint el confinament en un moment delicat.

‘Barcelona, ens en sortirem’ és una producció audiovisual tècnicament complexa, amb múltiples escenaris i molts artistes. La voluntat de la organització és produir un programa de televisió impecable tècnicament, amb un so i una imatge a l’alçada dels artistes que en formen part. Per aquest motiu, els costos han anat bàsicament a la producció tècnica, sense els marges que les productores cobrarien en esdeveniments similars. El Terrat i Mediapro han comunicat que finalment assumiran el projecte sense que tingui cap cost per l’Ajuntament de Barcelona.

L'Ajuntament vol agrair a artistes, professionals i empreses que fan possible aquest concert d’homenatge col·lectiu en una situació crítica i excepcional.