Barcelona. ‘Barcelona, ens en sortirem’: la ciutat envia un missatge d’esperança a través de la música

Barcelona impulsa un concert homenatge als barcelonins i barcelonines que comptarà amb més d’una vintena d'actuacions i que es podrà seguir el proper dissabte 9 de maig a les 18.00h. a través de betevé i ensensortirem.barcelona

Balcons i terrasses de Barcelona seran els escenaris d’actuacions d’artistes com Joan Manuel Serrat, Sílvia Pérez Cruz, Manolo García, Antonio Orozco, Amaia, Txarango, Stay Homas, Marina Rossell, Maria del Mar Bonet o Els Catarres, entre d’altres. El concert estarà presentat per Andreu Buenafuente i Clara Segura

La capacitat de Barcelona per encarar el futur amb optimisme és l’esperit que marcarà el concert ‘Barcelona, ens en sortirem’, un acte d’agraïment als barcelonins i barcelonines que s’han confinat durant les darreres setmanes i un missatge al món d’esperança i confiança en un moment complicat per molta gent.

Balcons i terrasses de la ciutat seran els escenaris d’un concert que comptarà amb més d’una vintena d’actuacions i que estarà presentat per Andreu Buenafuente i Clara Segura. El cartell està encapçalat per Joan Manel Serrat, Sílvia Pérez Cruz, Manolo Garcia, Marina Rossell, Maria del Mar Bonet, Antonio Orozco, Amaia, Txarango, Els Catarres, Stay Homas, Sopa de cabra, Sidonie, El niño de la hipoteca, Dorian, Joan Dausà, Clara Peya, Lildami, Koers, Suu i Roba Estesa. A més, Coque Malla i Leiva, s’uniran al concert des de Madrid. ‘Barcelona: ens en sortirem’ es podrà veure el proper dia 9 de maig a les 18 h. a través de betevé i ensensortirem.barcelona i està produït per El Terrat (The Mediapro Studio) sota la direcció creativa de David Lillo i Enric Cambray i la realització d’Oriol Bosch.

Cada artista interpretarà un tema i el concert finalitzarà amb una actuació especial. El repertori dels artistes girarà al voltant de la superació, la cooperació i la força col·lectiva, en una mostra d'estima dels artistes cap a la ciutat.

‘Barcelona, ens en sortirem’ recorrerà la ciutat de Barcelona durant dues hores aproximadament. Un recorregut per la ciutat que es gravarà amb plans aeris a través dels quals veurem les places, els carrers buits, les avingudes desertes i el front marítim esperant als passejants. A través d’aquestes imatges aèries s’aniran enllaçant totes les actuacions.