Blanes. Torna a baixar el nombre d’ingressats per COVID-19 a l’Hospital Comarcal de Blanes, amb 15 pacients en total

L’Hospital Comarcal de Blanes va registrar aquest passat dimecres una nova alta hospitalària, de manera que el total d’ingressats en aquest centre de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva per COVID-19 és actualment de 15 persones, una menys en relació al dimarts. Això és perquè al llarg de la passada jornada l’únic moviment en relació al coronavirus va ser donar d’alta una persona ingressada per aquesta malaltia.

A l’Hospital Sant Jaume de Calella ahir es va produir una nova defunció i es va donar una alta hospitalària, de manera que hi havia 18 pacients ingressats. El nombre total de pacients ingressats als hospitals de Blanes i Calella per COVID-19 aquest passat dimecres és de 33 persones, i el de professionals sanitaris positius als diferents centres de la corporació és de 23 persones.

A la Regió Sanitària de Girona hi ha un total acumulat de casos positius per COVID-19 confirmats de 5.162 persones, i ha augmentat als 13.449 els casos sospitosos. Pel que fa a residents a residències, 1.324 persones són positius confirmats i 2.161 són casos sospitosos. Fins al moment, han deixat la vida per coronavirus 606 persones, 320 de les quals ho van fer a l’hospital, 137 persones en residències, 2 persones en un centre sociosanitari, 25 persones a casa seva i 122 persones són casos no classificats.

A la Regió Sanitària de Girona continuen hospitalitzats per coronavirus un total de 493 pacients, i el nombre total de professionals sanitaris confirmats per aquesta malaltia és de 283 persones. En relació al nombre de persones ingressades en estat greu, és de 59 pacients, i respecte el nombre total d’altes hospitalàries acumulades, puja a les 1.830 persones.

1588239652Hospital Comarcal Blanes 9.jpg