Llagostera. L’Ajuntament de Llagostera millora la seguretat a les urbanitzacions amb la instal·lació de càmeres de vigilància

Amb la voluntat de millorar la seguretat a les urbanitzacions del municipi, l’Ajuntament de Llagostera ha instal·lat un sistema de videovigilància a les entrades de les urbanitzacions Mont-Rei, La Mata, La Canyera, Selva Brava i Llagostera Residencial. L’alcalde de Llagostera Antoni Navarro, ha explicat que “es tracta d’un sistema de lectors de matrícules dels vehicles que accedeixen i surten de les urbanitzacions  per millorar la vigilància i la seguretat ciutadana”.

Les dades facilitades per aquest sistema de videovigilància es faran servir a nivell policial per detectar possibles activitats delictives. En cap cas, les càmeres controlaran la velocitat dels vehicles. En total s’han instal·lat 5 càmeres que han entrat en servei aquest cap des setmana.