Calonge. Calonge i Sant Antoni reparteix 1560 mascaretes infantils

El Moviment Solidari Calonge Covid19, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni, van repartir ahir diumenge 1560 mascaretes gratuites per a infants. El repartiment es va fer a l'exterior del pavelló d'esports de Calonge i del de Sant Antoni, sempre mantenint les mesures de distanciament social i de prevenció higiència necessària.
L'entrega de mascaretes es va fer durant el matí, repartit en diferents franges horaries en funció de l'edat dels infants, per evitar aglomeracions. Les mascaretes es van entregar gratuïtament als pares, mares o tutors legals dels infants empadronats o escolaritzats al municipi.