Blanes. Repunt a l’Hospital Comarcal de Blanes, on hi ha hagut una nova defunció, la divuitena per COVID-19

La jornada d’aquest passat dijous, segons les dades facilitades per la Corporació de Salut del Maresme i la Selva, indiquen que hi ha hagut un lleuger repunt negatiu en l’evolució del nombre de casos per la COVID-19. Ahir es va produir una nova defunció, la divuitena per aquesta malaltia, i van haver 5 nous ingressos. En total, hi ha ingressades 18 persones, i també es va poder donar d’alta 3 pacients.

A l’Hospital Sant Jaume de Calella hi ha un total de 29 pacients ingressats per coronavirus, s’hi van produir 2 noves defuncions, 2 nous casos i es va poder donar 1 alta. El nombre total de pacients ingressats als hospitals de la CSMS per la COVID-19 aquest passat dijous sumava les 47 persones, i el nombre de professionals sanitaris positius dels diferents centres de la corporació és de 46 persones.

A la Regió Sanitària de Girona fins al moment hi ha hagut 4.143 casos de COVID-19 confirmats per prova diagnòstica, i 8.807 determinats per professionals facultatius, a més a més de 920 casos positius confirmats de residents a residències, i 1.593 casos sospitosos de residents en residències. L’actual nombre de pacients ingressats en estat greu és de 67, les persones hospitalitzades són 507, i els professionals sanitaris confirmats per coronavirus és de 352 persones.

Pel que fa al nombre acumulat de defuncions, 290 persones han mort en centres hospitalaris, 105 persones en residències, 1 persona en un centre sociosanitari, 20 persones als seus domicilis, i 97 difunts no s’han pogut classificar. Això significa que el nombre total de víctimes mortals per coronavirus a la Regió Sanitària de Girona ascendeix actualment a les 513 persones.

1587705200Hospital Comarcal Blanes 11.jpg