Altafulla. Més de 50 obres participen en el primer Concurs de Microrelats d'Altafulla

La regidoria de Cultura de l'Ajuntament d’Altafulla ha publicat aquest dijous 23 d’abril, Diada de Sant Jordi, els guanyadors i les guanyadores del primer Concurs de Microrelats d’Altafulla amb la temàtica “la llegenda de Sant Jordi, reinventada des del confinament”.

El jurat, format per Fonxo Blanch, Joan Carnicer, Helena Cobos, Anna Muntaner, Òscar Ramírez, Núria Ruiz i Carlos Terron, ha atorgat els premis a les millors obres presentades a concurs, que han estat un total de 55 dues de les quals ha quedat fora per no complir amb les bases.

El concurs, dividit en quatre categories, ha rebut un total de 17 microrelats per a la categoria de 10 a 12 anys; tres, de 13 a 15 anys; dos, de 16 a 18, i 31, en la categoria de majors de 18 anys, que és la que ha sumat més obres. De cada categoria s’ha escollit dos microrelats que han estat els guanyadors.

Així, els premis als millors microrelats en la categoria de 10 a 12 anys han estat per Mar Vendrell i Nil Rovira; de 13 a 15 anys, per a Ferran Sauret i Xavier Boada; en la categoria de 16 a 18 anys, els guanyadors han estat Alan Medina i Andrea Marín, i en la de majors de 18 anys, els premis han recaigut per a Tania Gumí i Albert Pardo.

La regidora de Cultura, Gemma Maymó, s’ha mostrat molt satisfeta per l’elevada participació i la bona acollida que ha tingut la iniciativa. Els i les concursants provenen de diferents municipis del Tarragonès com Altafulla, Torredembarra, La Riera de Gaià i Tarragona.

Els premis són un llibre que cada guanyador podrà escollir i adquirir a la llibreria “Regal i Paper” d’Altafulla per un valor aproximat de 25 euros. A més, els microrelats podran ser llegits en el web institucional de l’Ajuntament d’Altafulla, així com es promocionaran per les xarxes socials del consistori.

1587705200reunio per videoconferencia jurat 2020 microrelats.jpg