Calonge. El govern de Calonge i Sant Antoni es reorganitza

L'equip de govern de Calonge i Sant Antoni es reorganitza per continuar treballant després de l'anunci de la marxa del regidor Norbert Botella (Republicans), que fins ahir tenia les competències de Turisme i Medi Ambient.

Així, amb la reorganització del govern l'alcalde de Calonge i Sant Antoni, Miquel Bell-lloch (ERC), assumeix les competències de Turisme, mentre que la primera tinent d'alcalde, Elisenda Pérez (Avancem) tindrà les competències de Medi Ambient. La reorganització també implicarà altres canvis dins el govern, de manera que la regidoria d'Igualtat, fins ara en mans d'Elisenda Pérez, passarà a ser competència de la regidora Carla Rebull (ERC). Per altra banda, la regidoria de Comerç, que fins ara la titular era Carla Rebull, l'assumirà el regidor Salvador Miquel (ERC).

El govern de Calonge i Sant Antoni es reestructura de la següent manera:

Alcaldia. Miquel Bell-lloch (ERC). Competències de Seguretat, Trànsit, Mobilitat, Patrimoni i Turisme

Regidoria d'Espai Públic, Medi Ambient i Pagesia. Elisenda Pérez (Avancem)

Regidoria de Serveis Econòmics, Urbanisme i Recursos Humans. Carme Viñas (ERC).

Regidoria de Serveis Generals, Benestar Social i Igualtat. Carla Rebull (ERC).

Regidoria de Noves Tecnologies i Joventut. Elena Serra (ERC).

Regidoria d'Esports, Promoció Econòmica, Participació Ciutadana. Salvador Miquel (ERC).

Regidoria d'Ensenyament, Cultura i Festes. Josep Abellí (Avancem)

Pel que fa a les tinences d'alcaldia i als membres de la Junta de Govern Local, la reorganització del govern queda de la següent manera:

1ª Tinença d'alcaldia. Elisenda Pérez (Avancem)

2ª Tinença d'alcaldia. Carme Viñas (ERC).

3ª Tinença d'alcaldia. Carla Rebull (ERC).

4ª Tinença d'alcaldia. Elena Serra (ERC).

5ª Tinença d'alcaldia. Josep Abellí (Avancem)

158764998920200220-ple-calonge.jpg