Blanes. L’Ajuntament Blanes conclou el repartiment de mascaretes a les estacions de tren i autobús

Aquest dimecres al migdia ha conclòs el repartiment de les mascaretes lliurades pel govern espanyol a les comunitats autònomes per protegir-se del coronavirus en la nova fase de des confinament parcial decretat el passat cap de setmana. A Catalunya s’han distribuït a través dels respectius Serveis Territorials de la Generalitat que, pel que fa a la demarcació gironina, ha inclòs tres poblacions: Blanes, Figueres i Girona.

En total, sumant les dues jornades de dimarts i dimecres, l’Ajuntament de Blanes ha repartit 275 mascaretes als treballadors i treballadores de serveis no essencials que des d’ahir s’incorporaven a la feina i agafaven transport públic. La resta de material ja s’ha retornat avui al migdia a la comissaria dels Mossos d’Esquadra de l’ABP de Blanes ja que, des del govern estatal, s’ha obligat a retornar totes les mascaretes sobrants.

Sota coordinació de Protecció Civil, les mascaretes s’han repartit aquests dos dies tant a l’Estació d’Autobusos d’Els Pins-La Plantera com a l’Estació de tren dels afores del municipi, des de quarts de 6 del matí fins les 12 del migdia. S’han encarregat de lliurar-les als viatgers voluntaris i voluntàries de Creu Roja Joventut de l’Assemblea de Blanes-Lloret-Tossa, així com dos agents cívics adscrits al departament de la Policia Local de Blanes.

Tots dos dies s’ha comptat amb el suport d’agents de la Policia Local de Blanes i dels Mossos d’Esquadra, que han acompanyat als voluntaris i agents cívics en els dos indrets , que havien de vetllar perquè es respectés la necessària distància de seguretat. En general, s’ha pogut comprovar l’escàs volum de viatgers i viatgeres que agafen tant l’autobús com el tren, i de fet aquest dimecres la major part de persones eren les mateixes que ahir ja van rebre la corresponent mascareta.

15869634352on Dia Lliurament Estacions 25.jpg
15869634362on Dia Lliurament Estacions 8.jpg