Blanes. L’alcalde Àngel Canosa, s’adreça a la ciutadania de Blanes per demanar-los que encara no baixin la guàrdia

Aquest dijous al migdia, coincidint amb el primer dia en què tradicionalment a Blanes tenia lloc el primer dels actes més populars de la Setmana Santa –la cerimònia del canvi del capità dels Manaies-, l’alcalde Àngel Canosa s’ha tornat a adreçar a la ciutadania. Ho ha fet enregistrant un vídeo accessible a través de les xarxes socials municipals.

Igual que en les anteriors intervencions que ja ha fet durant l’emergència sanitària pel COVID-19, les seves primeres paraules han estat un record per a totes les persones que estan patint la malaltia, i el seu condol per a les famílies que han perdut algun ésser estimat. Després, ha felicitat tota la ciutadania que, fent un exercici de responsabilitat, està confinada a casa seva i només surt quan és imprescindible fer-ho.

Censura als qui se salten el confinament, especialment segones residències

Per contra, Àngel Canosa ha censurat l’actitud dels qui s’estan saltant el confinament: “Tots estem veient com hi ha gent que abusa d’excuses per passejar el gos o per anar a comprar, o aquell que senzillament surt a caminar. Això és condemnable. Per això la Policia Local està aixecant actes i està actuant”. En aquest darrer sentit, el cos policial fins i tot ha denunciat a una dona que diumenge passat estava prenent el sol a la platja.

L’alcalde ha lamentat en especial l’actitud dels qui han vingut a Blanes per passar aquests dies a la seva segona residència: “Encara més indesitjable és la conducta de tots aquells qui gosen posar-nos a tots en perill venint a les segones residències. Vénen a posar-nos i a posar-se en perill”. Àngel Canosa ha tornat a reprendre la seva actitud, recordant de nou la gran tasca de la Policia Local de Blanes per defensar tots els qui estan fent del confinament una manera de sobreviure aquesta situació.

1586450940Missatge Alcalde de Blanes 4.jpg