Calonge. Voluntaris de Calonge i Sant Antoni fan 5.000 mascaretes que reparteixen gratuïtament

Sota el nom de Moviment Solidari Calonge Covid-19 s'ha organitzat un grup de voluntaris i voluntàries per fer mascaretes que es reparteixen sense cost als col·lectius sanitaris i socials que més ho necessitin. Aquest moviment coordina ja un grup de 250 persones que ja han elaborat i repartit 5.000 mascaretes per contribuir a prevenir el contagi del Covid-19. La iniciativa compta amb la col·laboració de l'empresa Robin Hat, de Rubí, que està especialitzada en la fabricació de gorres sanitàries.

El Moviment Solidari Calonge Covid-19 ara fa una crida a les persones o empreses que tinguin algún tipus de tela per poder continuar elaborant mascaretes. Des del moviment demanen la donació de roba, ja siguin llençols, cortines o altre material de tela que els permeti continuar amb la producció voluntària de mascaretes, que reparteixen gratuïtament. Fins avui aquest moviment ja ha fabricat 5.000 mascaretes, que han repartit a serveis essencials com la Policia Local, farmàcies, supermercats, o residències de gent gran, entre d'altres. El moviment compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni, i de diverses empreses que han fet donatius ja sigui amb material per fabricar mascaretes com amb aportacions econòmiques. L'objectiu és que tothom que ho necessiti disposi de mascaretes, que s'entreguen gratuïtament. El grup de voluntaris s'ha organitzat per poder recollir el material per fer les mascaretes garantint les mesures de protecció necessàries per evitar la propagació del Covid-19, així com el repartiment.

Les persones o empreses que vulguin col·laborar amb aquest moviment s'han de posar en contacte amb Christine Demeuldre per Whatsapp al 652 70 88 67.