Llagostera. Donació de 1.000 mascaretes sanitàries a la Policia Local de Llagostera

La Policia Local de Llagostera ha rebut una donació de 1.000 mascaretes sanitàries d’ús quirúrgic. La donació ha estat feta per una persona que ha demanat mantenir-se en l’anonimat. Les mascaretes han estat posades a disposició de l’Ajuntament de Llagostera per repartir-les a persones vulnerables que en necessitin així com al personal de la Residència Josep Baulida i Brigada Municipal.

El primer tinent d’alcalde de l’Ajuntament, Enric Ramionet, les ha recollit aquest matí a les dependències de la Policia Local.

Des de l’Ajuntament i la Policia Local es vol agrair públicament aquesta donació.

158515445225032020-_DSC2113.jpg