Llagostera. Mercat setmanal per telèfon a Llagostera

D’acord amb les mesures excepcionals que s’estan prenent per contenir la propagació del COVID-19, els dijous no hi haurà mercat setmanal presencial a Llagostera. Podeu consultar el decret d’alcaldia de tancament del mercat des d’aquí.
Tanmateix, les següents parades ofereixen servei a domicili:

- Fruita i verdura Teresa i Miquel Teba: 662 178 908
- Fruita i verdura Xavier Miquel Pla: 638 661 614 (WhatsApp)
- Fruits secs Capallera: 649 774 644
- Fruita i verdura Jordi Casas Garriga: 626 431 308

Recordeu que l’Ajuntament amb col·laboració amb la Unió de Botiguers de Llagostera, ha elaborat un llistat d’establiments del poble que ofereixen servei a domicili i servei d’encàrrecs per recollir. Podeu cosultar la darrera versió actualitzada des d'aquí.

Us recordem també que està prohibida la circulació de persones per les vies públiques amb les següents excepcions:
- Adquisició d’aliments, productes farmacèutics i de primera necessitat.
- Assistència a establiments, serveis i centres sanitaris.
- Desplaçament al seu lloc de treball per efectuar la seva activitat laboral, professional o empresarial.
- Tornada a la seva residència habitual.
- Assistència i cura de gent gran, menors, dependents, persones amb discapacitat o persones especialment vulnerables.
- Desplaçament a entitats financeres o d’assegurances.
- Per causa de força major o situació de necessitat.
- Qualsevol altra activitat de naturalesa anàloga, que haurà de fer-se individualment, llevat que s’acompanyi a persones amb discapacitat o per altra causa justificada.
- Igualment es permet la circulació de vehicles particulars per vies públiques per realitzar aquestes activitats o per proveir-se en benzineres o estacions de servei.