Solsona. L’Agència unifica la informació per fer front al coronavirus adreçada a empreses, autònoms i treballadors

L'Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona (Adlsolcar) ha unificat la informació per fer front al coronavirus adreçada al sector econòmic en un nou apartat habilitat al seu web (www.adlsolcar.cat/covid-19). S’hi publiquen mesures de suport, resolucions, informació de tràmits i gestions, certificats, recomanacions i preguntes i respostes en l’àmbit laboral per a empreses, persones autònomes i treballadors.

Es tracta d'un apartat viu, que s’actualitza en funció de les mesures que aproven el Govern estatal, la Generalitat de Catalunya o l'Ajuntament de Solsona. En aquests moments ja s'hi recullen, per exemple, les noves mesures de distància que cal complir entre treballadors, les mesures de suport econòmic per al manteniment de l’ocupació, els certificats acreditatius per al desplaçament al lloc de treball o les mesures de protecció per desocupació, entre d’altres.

1585003507Mercat_2_pt.jpg