El Servei Integral d'Ocupació del Consell Comarcal de la Selva presta el servei mitjançant atenció virtual atesa la situació actual provocada pel COVID19

Aquest servei ha aturat l'atenció presencial de forma temporal. Amb tot, des del Servei d’Integral d’Ocupació es continua prestant el servei de forma virtual a través de tutories online o d'assessoraments via telèfon i/o correu electrònic.

La situació continuarà fins que el Govern decreti la fi de l'estat d'alarma pel COV19 i es reprenguin tots els serveis amb normalitat.

Aquelles persones que necessitin del servei d'orientació laboral o qualsevol dubte i/o informació poden contactar amb els tècnics a través de correu electrònic o bé al telèfon.

Les persones dels municipis d’Anglès, Sant Hilari Sacalm, Sils i Vilobí d’Onyar poden posar-se en contacte amb el tècnic Roberto Colina, mitjançant el correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. o bé al telèfon 600904153.

Pel que fa les poblacions de Breda, Fogars de la Selva, Massanes i Santa Coloma de Farners, aquelles persones que vulguin posar-se en contacte amb el servei ho poden fer amb la tècnica Christelle Angulo, mitjançant el seu correu electrònic és Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. o bé el telèfon 600 904150

Finalment, aquelles persones d’Hostalric i Tossa de Mar que vulguin posar-se en contacte amb el servei ho poden fer amb la tècnica Aïna Pica mitjançant el correu Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. o bé el telèfon 600904160.

Des de l'ens selvatà es demana la col·laboració de tothom per sortir d'aquesta situació i poder parl·liar , en la mesura del possible, aquesta pandèmia.