Blanes. L’Ajuntament de Blanes celebra la seva primera Junta de Govern telemàtica pel COVID-19

Els 10 membres de l’equip de govern, així com el personal tècnic de la casa que hi assisteix, han participat a través d’una connexió per internet des de casa seva i l’ajuntament

Una de les principals maneres per prevenir i frenar l’expansió del coronavirus és el confinament i el teletreball. Per això, al llarg de tots aquests dies l’Ajuntament de Blanes ha posat en marxa tota una sèrie de mesures per actuar en conseqüència, ja no tan sols amb la plantilla del consistori blanenc, sinó també amb els seus càrrecs electes.

A banda d’anar resolent totes les qüestions relacionades amb el COVID-19, o bé amb el funcionament regular de l’administració pública a través de reunions limitades i mantenint la distància de seguretat, correus electrònics i trucades telefòniques, també hi ha d’altres obligacions normatives que cal complir perquè l’activitat a l’Ajuntament de Blanes no s’aturi. Una d’elles és la celebració setmanal de les Juntes de Govern, encapçalades per l’alcalde de Blanes, Àngel Canosa, i on participen els regidors i regidores de l’equip de govern.

Primera Junta de Govern telemàtica celebrada a l’Ajuntament de Blanes

Les reunions apleguen els 10 membres de l’equip de govern, així com al Secretari i a l’Interventor de la corporació. Per tant, avui al migdia s’han connectat telemàticament les 12 persones que participen a la Junta de Govern Local per tractar tots els temes inclosos a l’ordre del dia, que s’han d’aprovar o deixar sobre la taula després d’un debat. Ha estat la primera vegada en la història de l’Ajuntament de Blanes en què la junta s’ha fet telemàticament.

A banda dels diferents temes inclosos a l’acta de treball, lògicament una altra de les qüestions de què han estat parlant els regidors i regidores han estat les diferents mesures que s’han pres durant els darrers dies en relació al coronavirus. També s’ha tractat sobre l’actual estat de la qüestió i s’han plantejat diverses qüestions immediates que caldrà tenir en compte sobre l’alerta sanitària.
En la Junta de Govern celebrada avui han participat Àngel Canosa (alcalde de Blanes); Jordi Urgell (primer tinent d’alcalde); Olga López (segona tinenta d’alcalde); Rosa Aladern (tercera tinenta d’alcalde); Marina Vall-Llosada (quarta tinenta d’alcalde); així com els regidors i regidores amb diferents responsabilitats de govern Marian Anguita, Pere Lopera, Albert Sanz i Miky Corregidor. La reunió de treball ha començat a les 12 del migdia i ha finalitzat a quarts de dues de la tarda.