Blanes. Anul·lats tots els actes i activitats previstes a Blanes en mentre duri l’actual situació d’emergència sanitària

En aplicació de les mesures extraordinàries preventives pel control del coronavirus, s’han anul·lat o ajornat actes públics i privats que havien de tenir lloc durant aquests dies al municipi, també s’ha comunicat a les respectives entitats i col·lectius l’adopció d’altres accions. En aquest cas es tracta d’evitar concentracions i respectar la distància de seguretat.

Una d’elles és la suspensió temporal dels Mercats Ambulants que es fan periòdicament a Blanes. Això afecta tant el mercat dels dissabtes al matí a La Plantera com el que també es fa en aquest mateix barri amb caràcter quinzenal els matins del diumenge, el de segona mà ‘La Ganga’. L’ordre municipal també afecta el Mercat dels Teixits que s’instal·la els dilluns al matí tant al Passeig de Mar com a la Plaça 11 de Setembre.

Per contra, l’únic Mercat Ambulant de Blanes que s’ha mantingut és el de Fruites i Verdures. En aquest cas s’ha considerat que es tracta d’un servei de primera necessitat, i s’han aplicat mesures de control, com per exemple que continuï ubicat al Passeig de Mar, i que la distància de les parades sigui major de la que es manté habitualment. Aquestes mesures en relació als Mercats Ambulants es mantindran fins el proper 25 de març, amb la possibilitat que s’allargui en funció de l’evolució de l’afectació del COVID-19.

L’única activitat que s’haurà fet a Blanes aquests dies són les dues jornades de Donació de Sant que s’han allotjat a la Biblioteca Comarcal. Ahir dijous va tenir lloc únicament a la tarda, mentre que avui divendres s’ha allargat durant tot el dia en horari partit: al matí i a la tarda. Avui, a més a més, les donacions s’han fet a l’espai habitual, mentre que la resta de l’equipament cultural romania tancat al públic.

Suspensió i/o ajornament d’activitats aquest mes

Responent a la crida a la col·laboració que es va fer a les entitats i institucions privades des de l’Ajuntament, s’han suspès totes les activitats que s’havien de fer a Blanes almenys fins a finals d’aquest mes de març, amb la possibilitat que la mesura s’allargui més temps. Majoritàriament es tracta d’actuacions i concerts que s’havien de fer al Teatre i altres espais, així com celebracions puntuals, fires i altres esdeveniments.

1584144263Mercat de Fruites i Verdures 5.jpg

1584144263Mercat de Fruites i Verdures 3.jpg