Cassà de la Selva. Oberta la convocatòria del concurs fotogràfic ‘Te n’aDones’ a Cassà de la Selva

El concurs té per objectiu commemorar el dia internacional de la dona que se celebra el 8 de març

La convocatòria està oberta durant tot el mes de febrer

Els interessats poden enviar un màxim de tres fotografies al correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

L’àrea de ciutadania de l’Ajuntament de Cassà de la Selva commemora el dia internacional de la dona, el 8 de març, amb la segona edició del concurs fotogràfic titulat ‘Te n’aDones’. L’objectiu és mostrar la realitat social i cultural de la dona d’avui en dia.

La participació és oberta a qualsevol persona aficionada o professional de Cassà de la Selva. Cada autor pot enviar un màxim de tres fotografies i s’accepten retocs digitals de les imatges. La inscripció i l’enviament de les fotografies s’ha de fer mitjançant un correu electrònic aAquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.  o trucant al telèfon 972 460 011.

Les fotografies guanyadores i finalistes seran seleccionades per una exposició fotogràfica que s’obrirà el dia 8 de març per commemorar el dia internacional de la dona. Es tracta d’un esdeveniment que està contemplat en el Pla Local de Dones de l’Ajuntament de Cassà.

Per més informació consulteu les bases del concurs o truqueu al telèfon 972 460 011.