Calonge. Més de 200 nens i nenes participen a la presentació de l'Escola de Futbol de Calonge i Sant Antoni

Més de 200 nens i nenes van participar dissabte 7 de març a la presentació dels equips de l'Escola de Futbol Calonge i Sant Antoni. Els 17 equips que formen part d'aquesta escola van desfilar pel camp de Calonge, i durant l'acte es van fer les fotografies de cadascun dels equips i la fotografia conjunta de tots els jugadors, coordinadors de l'escola i autoritats. A l'acte van assistir-hi l'alcalde de Calonge i Sant Antoni, Miquel Bell-lloch, i el regidor d'Esports, Salvador Miquel, que van encoratjar l'escola a seguir treballant per potenciar el futbol formatiu al municipi, i a l'hora donar un impuls al futbol femení. Aquesta temporada l'escola ha estrenat equip de futbol femení, amb 16 noies, i l'objectiu és en properes temporades ampliar el nombre d'equips femenins. Durant l’acte també es va presentar la nova equipació que lluiran els equips la temporada vinent.

1583738569DSC_1430 3.jpg