Canal Ajuntament

Barcelona. Els telèfons 010 i 012 reforcen els seus serveis per poder atendre consultes de la ciutadania sobre el COVID-19

El telèfons d’informació general 010 i 012, gestionats per l’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya respectivament, han reforçat els seus serveis per poder atendre consultes de la ciutadania sobre el COVID-19. L’objectiu és poder respondre qüestions concretes sobre el nou coronavirus, amb informació bàsica que es pot consultar igualment als webs d’ambdues administracions, per tal de preservar el funcionament del 061 Salut Respon com a telèfon únic d’atenció sanitària.

https://www.aspb.cat/noticies/preguntes-respostes-covid19

http://canalsalut.gencat.cat/ca/salut-a-z/c/coronavirus-2019-ncov/

Aquesta decisió s’ha pres després de fer el corresponent traspàs del protocol i el coneixement adequat al personal que atén el 010 i el 012 i s’ha pres en el marc de la col•laboració estreta que mantenen des de fa dies Generalitat i Ajuntament de Barcelona per reforçar els seus respectius serveis i per fer un seguiment acurat de l’evolució de la malaltia.


Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409

Top Desktop version