Blanes. Blanes acollirà cinc sessions de cinema en català a preus reduïts per a tota la família a l’OCINE

La ciutadania de Blanes i poblacions de l’àrea d’influència del municipi on comença la Costa Brava es podran beneficiar durant les properes setmanes d’una iniciativa que arriba a Blanes en una nova edició per a la temporada gener-març 2020. Es tracta del Cicle de Cinema Infantil den Català (CINC), que promou la projecció de pel·lícules en català per a tots la família a preus reduïts: 4’50 €/entrada, tant pel que fa als infants com als adults que els acompanyen.

S’han programat un total de cinc sessions: a partir d’aquest proper dissabte 29 de febrer i fins al 28 de març. Totes cinc jornades coincideixen amb un dissabte, i les projeccions es fan a ¼ de 5 de la tarda, les 16’15 h a OCINE Blanes. El programa CINC és una iniciativa de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura per donar a conèixer i fer créixer l’oferta i el consum de cinema infantil en català.

A Blanes està organitzat amb el suport de l’Ajuntament de Blanes i l’empresa d’exhibició OCINE, així com amb la col·laboració del Consorci per a la Normalització Lingüística, a través de l’Oficina de Català de Blanes. Amb l’objectiu de contribuir a la difusió del programa, l’Ajuntament de Blanes ha fet arribar la programació prevista per aquesta temporada gener-març 2020 a tots els centres escolars.

Programació Cinema en Català Gener-Març 2020 :

Dissabte 29 Febrer: ‘Toy Story 4’
Dissabte 7 Març:         ‘Mascotes 2’